Nisa asel düşünüyorduk ama evlendiğinde hem bizim hem de eşinin soyadını kullanmak isterse iki isim ile hoş olmayacak o yüzden tek isim mi koysak diyoruz ama hangisi konusunda yada çift isim mi konusunda karar veremedik . Yardımcı olurmusunuz ? Şimdiden çok teşekkür ederim 🥰