Ruzgar_1405 Ayca2841 Doğum normal mi sezeryan mı olmuştu? Ben de hastane yoğunluğundan dolayı Akın beye geçmeyi düşünüyorum ama gece olunca gelmiyor diyenler olmuş ya aklıma takıldı🤦♀️ilk doğumum gece olmuştu benim. Normal doğum. Şimdi 2. yi düşünüyorum
Nur3725can Gkc8795 merhaba ben şu an 11 haftalık haftalık hamileyim şu an Aslıhan hanıma gidiyorum siz gebelik sürecini kendisi ile geçirdiniz mi? Eğer bilginiz var ise bazı sorularım olacak yardımcı olabilir misiniz?