Yildizkozan 2.5 aylik hamileyim asiri kusma, bas ağrisi,ruhsal değisiklikler, yorgunluk. Tahmini ne zaman gecer?
Ezgieknci Yildizkozan 4. Aydan sonra rahatlar gibi oluyosun bu sefer karnın büyüyo yatamıyosun yorgunluk hiç geçmiyo zaten hep yastık gibi bi köşede otursam diyosun ama bi hareket ediyo karnında tamam diyosun tüm çektiklerime değer 😊
Sheyda Yildizkozan bende 9+5 ım ıkı bucuk aylık gıbı bırsey soracagım kızlar kasık agrılarınız gectımı benım ıkı uc gundur yoktu yıne basladı ınsanda korkuyor bısı mı oluo dıe ama kanama olmadıgı surece doktora gıtmeyı dusunmuorm
Sdkseda Yildizkozan doktorum bana zencefilli kurabiye ye demişti kusmayı mide bulantısını durduruyor belki şizede iyi gelir 🙏🏻
Aada Sheyda ben 17 haftalığım hala olur doktorum uykudan uyandıracak kadar olmadığı sürece yada kanama sıkıntı yok dedi
Sheyda Yildizkozan herkeste hersey farklı gelısıyor bende mesela hıc kusmadım mıdem arada bulanıo ama nanelı sakız cıgnıyorm gecıyor
Tatlisannedilekk Yildizkozan her hamilelik bir olmaz cnm kiminin erken bitiyor kiminin hiç bulantısı olmuyor. Benim 27.haftamda kesildi bulantı kusma, migrenim var oyüzden başağrım hiç eksik olmuyor ve halsizlik hep var
Tatlisannedilekk Yildizkozan annem de benim doğumuma girene kadar hep kusmuş bende anneme çektim heralde cnm inşallah çabuk biter seninki
Sheyda Birde benim gebeliğim tüp bebekle o yuzden hep takvıye jel falan devam ediyor gebelik progestan kullandıgım halde mıde bulantısı cok yasamıorm ıns saglıcakla alırız bebıslerımızı kucagımıza 😊🤗