Cemrenur Sinemarslannnn fazla kilo aldırdı bana bıraktım bende takviye gıda ve doğal yolları deneyeceğim:)
Sdkseda Sinemarslannnn ben kullanıyorum son ayıma girdim hala kullanıyorum hiçbir yan etkisi olmadı verilen ilaçtan ilaca değişiyor mesela sağlık ocağı verdi ilk önce onu kUllandım çok kötü kabız oldum daha sonra doktorum yazdı onu kullanıyorum çok iyi hiçbir yan etkisi yok
mihriban1 Bende tansiyon ve carpinti başlattı ilacı bıraktım yediklerim le kan ve vitamini karşılamaya çalışıyorum
Minikfilinannesi Ben birkaç ay kullandım sadece siyah dışkı oldu. Sonra bende geçmeyen ishal yaptı. Kan değerlerime baktırdı doktorum ve demir ilacını bıraktırdı, ishalim düzeldi hemen