Merhabalar herkese. Geçen hafta doktora gittiğimde kesenin üzerinde bulunan kanama alanı bu hafta gittiğimizde kese içine geçmişti. Bebekle yan yana oldukları için çok tedirginim kalp atışını duydum ama korkuyorum. Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı