reyhankent merhaba guzel anneler devlet hastanelerinde pandemiden dolayi tek kisilik mi yoksa 2 3 kişilikmi bilginiz varmi ?
mlsmrtgl reyhankent Hastaneden hastaneye değişen bir durum . Kimi tek kişilik kimi ise 2-3-4 kişil odalar .
Elifnaz34 reyhankent benim bilgim tek kişi kalıyor ama her hastane bir değil canım kendi doktoruna sorman lazim
Mircet reyhankent her şehir ve hastane için değişen durumlar bursada oturuyorum şehir hastanesine gidiyordum bir ya iki kişilik odalar şeklinde o gün şansınıza ne düşerse dediler
Meriwa reyhankent etiketi hangi hastaneyi aradığınızı ve şehri yazarsanız orda doğum yapmış bayanlar daha iyi yardımcı olurlar size