Erken doğum riskim var ve şuan nst de düzenli sancılarım çıktığı için 2 gündür hastanedeyim. Bir yandan korkuyorum doğum başlar diye, 33.haftada doğum yapan arkadaşlar yazabilir misiniz nasıl oldu neler yaşadınız 😔😔 yada sancıları olmasına rağmen bir kaç hafta daha dayanan var mı??