Kızlar sizler hangi pozisyonlarda uyuyorsunuz? Ben en çok sırt üstü yatınca uyuyabiliyorum rahat rahat. Yurt dışında yaşıyorum, ebeme sordum hangi tarafa uyuyayım diye ama her zamanki gibi nasıl istersen öyle yap cevabını aldım. Sizce sırt üstü uyumanın sakıncıları varmıdır? Doktorunuz uyardımı bu konuda?