Tuubaust Merhaba, 40+2 deyim. Açılma yok hala. Ahududu yaprağı çayı tavsiye ediliyor. Kullanan var mı? Canlı bitkisi var bizim saksıda. Onun yaprağını taze olarak kaynatsam olur mu? Yoksa kurutulmuş mu olmak zorunda? Bilen acilen cevap yazabilir mi?