Benimde kese geç göründü 6. Haftada gece kasıklarm ağrıyor diye gittik kese yok kimyasal ya da dış gebelik dedi doktor sabah gel detaylı tahlil yapalım dedi. Sabah gittik farklı bir doktor baktı kese var dedi görüntüsünü verdi. Geç döllenme o yüzden küçük fark etmemiş olabilir demişti. Ağrılarım da miyom varmış ondanms. İçini ferah tut inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız 🤲🏻