Angels-35 Kızlar alerjik rinit hastasıyım gebelik şüphem var zespira pluss kullanıyorum doktoruma da ulaşamadım hamile olup kullanan var mı acaba? Kullanmayınca nefes alamıyorum 😔
Ozdmrkbraa Angels-35 bende alerjik astım hastasıyım ilk üç ay ventolin inhaler bile kullandırtmadı doktorum her sıkışmamda hastaneye gittim oksijen verdiler 12.haftamdan sonra çok zorlandıkçaya izin verdi isterse bi kan ver sonra kullan
Ozdmrkbraa Angels-35 yani gebelikten emin olmanda fayda var kuzum çünkü ilk üç ay beyin gelişimi oluyor ve bu süreçte sıkıntı yaşama en azından doktor kullan dese bile için rahat etmiş olur
Angels-35 Ozdmrkbraa aşılama yaptırdım dün 14 gün sonra belli olacak bu süreçte içip içmemek konusunda çok kararsız kaldım içmeyince çok kötü oluyorum çünkü
Ozdmrkbraa Angels-35 o durumu çok iyi biliyorum kuzum bende öyle oluyorum İnan verecek başka aklım yok inşallah bebek tutar da ona da bi zarar olmaz 😍👼🏻