Htcmhmt12 Arkadaşlar dıplerim çok çıktı dibi sıyah altı sarı yarı yarıya çok cirkin duruyor acaba boya alsam sadece uçlarını bıraz koyulastırsam olur mu hamılelıkte boyama taraftarı degılım ama sadece uçlarından boyamak sıkıntı olmaz sanırım
KubraSS- Htcmhmt12 kaç haftalık ? İlk 3 ay ve son 3 ay önerilmiyor diplerine degdirmeden ve koklamadan sadece bitkisel olan boyalarla bazi drlar onay veriyor ama yinede iyi araştırın vebal almak istemem ❤️
Mammimammi Htcmhmt12 diplerine değmediği sürece sorun olmaz. Bazı doktorlar organik boyayı kullanabileceğimizi söylüyor. Bazıları saçına kimyasal şampuanı sürüyorsan boyayı da sürebilirsin diyor. Ben 2 gebeliğimde de boyatmadım. Ama boyatan da çok gördüm
1994ozg Htcmhmt12 istediğin gibi boyatabilirsin yasak falan yok bu konuda ama organik boya olsun. Ben de 37.haftada falan doğum öncesi boyatıcam diplerimi inşallah
Htcmhmt12 mlsmrtgl evet kokusunu hiç düşünmedim ama bıtkıseller kokmazsanırım hiç bıtkılsl kullanmadım ama
Htcmhmt12 KubraSS- 25 haftalığım cnm bıtkısel alırım zaten de dıbınden boyanmadıgı sürece geçmez sanırım öyle düşündüm napsam acaba
Melek-kaim-15 Htcmhmt12 balkon yada bahçe tarzı bir yerde kokusunu solumadan ve boyayı yıkarken vücuda degdirmeden uçlarından boyayabiliyorsun canım
KubraSS- Htcmhmt12 başka biri boyasın canım dibine değdirme insan bu dönemde kendinide salmamali psikolojik olarakta önemli :) benim saçları boyamaktan içine ettim uzasın ombre yaptircam :) boyasız duramam şimdi kısa diye bişey yapamiom
mlsmrtgl Htcmhmt12 bitkisellerde kokuyor ama normal boyalar kadar ağır değil kokuları . Zaten pandemi süreci maske kullanılıyor kuaförlerde rica ederseniz pencere açarlar pencereye yakın bir yerde boyarlar saçınızı .
fatosd84 Htcmhmt12 benimde diplerim çok çirkinleşti beyazlarda var ama ben boyamıcam bebeğim doğsun sağlıkla başka hiç birşey olmasada olur doğumdan sonra kestircem boyatcamm 40 gezmesine giderim inşallah rabbimin izniyle 🤲