Biz yan komşumuzla gitmiştik çağlayanda Türkiye hastanesi var 500 liraydı dr adı Gökhandı sanırım ama ben böyle ilgi alaka ve samimiyet hiç bir hastane ve dr da görmedim sanki yıllardır hastasıymışsınız gibiydi zerre yapmacıklık da yoktu Allah razı olsun gerçekten detaylı her şeyi anlattı tavsiyeler verdi mükemmeldi tavsiye ederim ben zeynep kamilde yaptırdım zerre memnun kalmadım