Merhaba herkese
7+5 olduk bugün miniğimle. En son 6+2 de gittik bebeği gördük, kalp atışını dinledik. Testler yapıldı ve her şey normal çıktı. Bayramdan sonra gelmemi söyledi artık. Ben biraz tedirgin oldum. Zaman çok mu? Sizin ilk aylarda kontrol sıklığınız nasıldı? Normal mi bu durum? Teşekkürler 🌸