Duyguaydin81 Vesile28 bende 36+2 yim geçen haftaki kontrolümde sancım çıkmıştı bu haftakinde çıkmadı geçen hafta doktorum erken doğum olabilir dedi bu hafta herşey normal dedi anlamadım 🤷🏼♀️
DuyguY Vesile28 o adet sancısı bende de var kuzum belim de ağrıyor dün gittim acile nstde sancı var ama istenilen düzeyde değil doğurtacak kadar çok değil bide hiç açılmam yok geri yolladılar tam 40 haftalığız bakalım