KubraSS- Sıcaklar fazla kilo baş dönmeleri yalancı sancılar 38+1 🙄🙄 bu bebekler çıkmak istemiyor sanırım
Teacherella KubraSS- insanlar buraya 39 haftalığım bekliyorum yazdığında ooo ben kesin ozamana doğururum diyordum 39 oldum tık yok
Matilda KubraSS- normal canım 2 hafta daha var zamanının bitmesine ben iki kere 42 haftalık hamilelik geçirdim nasıl geçti nasıl büyüdüler anlamadım valla. Şimdi 3. Ye hamileyim bu günler zor geçiyor sanıyoruz ama doğunca hamileliği özleniyor
KubraSS- Teacherella son 2 gündür bende bişey oldu doğsun istiyorum artık san haftalar gecmiyormus gerçekten
KubraSS- Matilda ayyy 42 masAllah ilk oğlumda 39+4 de zor la dogurtmuslardi artık ama kısa gelmişti fazlada kilo almamıştım şimdi sıcaklar mahvetti üstüne 21 kilo zorluyor
Yazgul 39.3 olduk ama hiç belirti dahi yok gecen hafta sancılarım oluyordu arada şimdi oda yok sadece gece çok yalancı dedikleri şey oluyo sabaha kadar uyuyamiyorum sabaha karşı geciyorki uyuyorum bunaldim resmen doğsun hemencik😔😏