Arkadaşlar merhaba herkese :) gebelik öncesi de sürekli vajinal enfeksiyonum vardı tedavilere rağmen bir türlü geçmeyip sürekli nükseden.. şimdi yine var ve bebeğe bir şey olur diye korkuyorum.. Doktor vagi-hex fitil verdi ama içinde ilk trimesterde önerilmez diyor.. Ben de sadece bir kez kullandım, korkudan devam edemedim… var mı bu şekilde bir durum geçirmiş veya geçirmekte olan?