Rukiyealtntsss hahaaaa aynı ben 😂😂ben de üç test yaptım doktora koştum hemen🤓🤓pozitif çıktı idrar testi dedim 3 tane yaptım siye az yapmışsın dedi 😂😂😂o hafta rahim kalınlığıma bakacaktı onun için gittim sanmıştı doktor o da sevindi 🤩🤩valla ben o heyecanla hemen gitmiştim karnımdan görünmemişti 4,5 haftalık hamileymişim vajinal ultrasonla keseyi görmüştü 6,5 haftada da kalp atışını duymuştuk☺️