ikievlatannesi kızlar 6 haftaligiz bu benim ikinci hamileligim ama birincisinde boyle degildim cok yorgunum cok halsizim hic kafami kaldiracak halim yok butun vucudum uyusuyo diyebilirim kalktigimda basim dönüyo bu durumda olan var mi normal mi acaba ?
Elif19851985 ikievlatannesi çok normal canim uykusuzluj halsizlik oluyor benim iki hamileliğimde böyle bir şey olmadı bunda yorgunum hep bitkinlik var bulantılar başladım😊
Sinemarslannnn ikievlatannesi 17 haftaya gidiyorum hala öyleyim başka hiçbir şikayetim yok ama en başından beri bu halsizlik yorgunluk bitirdi beni
Cerensss ikievlatannesi valla canm benimde ikinici hamileligim bende de sabaları bas donmesi ve mide bulantisi oluyor hep halsizim iş yapmak gelmiyor
ikievlatannesi Elif19851985 bende ayniyim valla yaa bulantiyi saymiyorum bile ilaclarla falan hafifletiyorum ama bitkinlikte beni ayri perisan ediyo
ikievlatannesi Sinemarslannnn birinci hamileligimde hic yasamamistim bulantim ayni vardi ama bu bitkinlik cok baska bisey perisan ediyo beni nereyi bulursam kendimi oraya atiyorum
Aslihan2 Bende de var vucudum bazen oyle degisik oluyoki ama sabah beri sol bacağım kopacak gibi ağrıyo kafayı yemek üzereyim 😭ilk haftalarda boyle olur mu bilmiyorum ama baska neden olur ki