Kızlar bu ayın 4 ne hasta olmustum ben ama hastalıgım bır tuhaftı bır gun oldum bırgun olmadım 2 yada 3 gun once test yaptım ama test yarısına kadar oldu tamamı olmadı sanırsam bozuktu 2 tane yaptım ıkısıde aynı sekıldı dun testı cope atmak ıcın cıkardım ılk yaptımda sılık cızgı vardı ıkıncısınde cok az belırgın bır cızgı vardı bugun yaptım bırsey cıkmadı sızce neden olabılır