Eli-gunes Kızlar bende halsizlik mide bulantısı öğürme bel ağrısı sağ kasıkda batmalar sık idrara çıkma baş dönmesi tiksinme var Gebelik testindede 2ci çizki silik çıktı 2 ay önce kimyasal gebelik yaşamıştım sizce gerçekten hamilemiyim?
Cerenn06 Eli-gunes Psikolojik bile olabilir kesin sonuç için adetinizin geçmesini bekleyin ondan önceki belirtiler insani çok yanıltıyor ama kimyasaldan sonra ara çok açılmadan hamile kalanlar da var misal ben 1 ay geçti hamile kaldım ve hiç bir belirtim de yoktu şiddetli bel ağrısı dışında inş. Gebelik vardır silik çizgi çıktıysa yarın sabahtan kan verin sağlık ocağında
Kahramankentli Eli-gunes aynı bende de oldu adetime son 5 gün kala test yaptım silik çıktı 1 gün kala kan verdim beta 187 çıktı direk kan verin
Eli-gunes Kahramankentli kan testi verme imkanım yok onun için beklemek zorundayım öğürmeye mide bulantısına iyi gelecek bir şey biliyormusunuz