Özellikle rahat olmak için kadın doktora gidiyorum.38. Haftanda bi muayene ederiz seni dedi. Bugün gittim ultrasonla baktı sonra nst ve muayene istedi bi kağıda yazdı. Ebeye yönlendirdi ve o baktı. Kilosunu sordu 3360 dedim tam sınırda dedi 3600 3700 olursa normal Doğum sıkıntıya girer dedi ve muayene ederken kabızlık mı var şu an diye sordu öyle bi soru beklemiyordum tabi yok dedim bi an. Elime bi çıkıntı geldi kemiğin çıkıntılı galiba dedi ( çok suratsız bir kadın). Canım sıkıldı. Sonra düşününce 2 gündür büyük abdeste çıkmadığım geldi aklıma söyledim . Keşke baştan söyleseydin doktoruna öyle Bilgi verirdim dedi. Neyse sonra bana nst sonucu iyi doktorun gidebilirsin dedi, dedi. Özel hastaneye gidiyorum güya ama ne bileyim sinir oldum. Şimdi içime bi kurt düştü ya kemiğim çıkıntılıysa ya Doğumda sorun olursa. Yani doktorumun kendisinin yapması gerekmez miydi bu muayeneyi