2bebelianne__ Kızlar 31+1 haftalık hamileyim 1 saattir inanılmaz derecede bel ağrım var eğilemiyorum idrar yollarımda da iltihap var ilaç kullanıyorum ama geçmedi bel ağrısıyla birlikte sarı akıntım da geliyor normal midir?
sinemkumandanveren 2bebelianne__ merhaba bende 24 haftalığım ama şimdiden bel agrım başladı Sanki belim kopuyo ya çok rahatsız oluyorum bide sol göğsümün alt tarafından başlıyor Ağrı Oda beni maf ediyo