Aysegulbagca22 Kızlar perşembe günü doktora gitmiştim keseyi görememiştim beta 2023 tü sizce yarın doktora gidicem tekrar keseyi görür müyüm??
Tugbatepe Aysegulbagca22 Canım benim beta 4500 lerdeydi kese görünmedi çünkü beta değeri ile alakalı değil haftalıkla alakalı bir durum . Ben 5.haftada keseyi vajinal ultrasonla gördük . Sende görürsün az sabır 🧿
Gizemlermi inancin_annesi 3 bin Di benim ki gözüktü bence herkesin hamileliğin de farklılık gösteriyor yanlış bilgi vermeyelim 😍