Ben gebelik testini kullanmıştım beta değerim çok düşükken silik çizgi çıkmıştı. Çok şaşırdım o kadar düşükken testte çıkar mı diye. Yanı açıkçası bana biraz hassas gibi geldi hoşuma gitti. Belki bana öyle denk gelmiş de olabilir ama etrafımda kullanan arkadaşlarım da memnun olduğunu söylediler 👌🤗