Nevo Civcivannesi- merhaba canım wee manuel almıştı eşim hastaneden istediler 3 ay küvözde kaldı onunla idare ettim çıkınca 2 ay emzirdim sonra emmedi sütüm azaldı artık mamajoo elektrikli pompa aldım 13 aya kadar zar zor geldik
Nevo Civcivannesi- iyidi ben hiç emzirmedim 3 ay sadece sağıp hastaneye götürüyordum onunla idare ettim ama imkanın varsa elektrikli al yada ihtiyaç olmaz bile ihtiyaç olursa diye düşünüyorsan wee al derim
Nevo Civcivannesi- ben memnun kalmıştım kimisi kalmıyor kişi ve süte göre değişiyor tavsiye ederim arkadaşım hayırlı doğumlar