Gamzeee60 Sanırım bu haftalarda yaşanıyor kasık boşluk ağrısı bir kaç gündür epey denk geldim bu tarz başlığa ve bende yaşıyorum . Dr gidip tahlil verdim temiz çıktı çok şükür . Sizde gidip bi muayene olun baktırın. Bide havalar ısındı kapı pencere açık yatılıyor ister istemez üşütüyor insan ben ayağımda çorap sırtımda hırka 🤷♀️ Ama sancılarım ağrılarım geçti dikkat etmekte fayda var