Aselikra-11 37+3 teyim. Kasık ve bel ağrılarım o kadar çoğaldı ki bazen nefesim kesiliyor. Uyusam uyuyamıyorum, sağdan sola dönsem dönemiyorum.
Ben normal doğum yapacağım son anda aksilik çıkmazsa. Bebeğim kanalda olduğu için rahim doğuma hazırlanıyormuş ağrılar bu yüzdenmiş, doktorum böyle söyledi. 10 gün içinde bekliyoruz bebeği. Bakalım hayırlısı