Merve59630 31 haftalığım iğneyi ilk zamanlar karnımdan yapardım. Karnım büyüyünce çekinmeye başladım karnımdan devam etsem sorun olur mu ? Kollarıma yapınca morarıyor ve herkes noldu diye soruyor açıklamaktan bıktım karnim görülmez diye ordan yapmak istiyorum
Zeynepahmett Merve59630 hayır canın sorun olmuyo. Ben kızıma hamileyken 9 ay boyunca karnıma yaptım. Ben de korkuyordum bebeğe zararı verir mi diye falan. Doktorum gülmüştü iğne ucu ufacık senin rahmin 7 kat dipte ona ulaşması imkansız diye. Ben hiçbir sorun yaşamadım. Kolumdan da bacagimdan da hiç yapmadim
Laviniamira16 Merve59630 canım bende sürekli kullandım 36+1 im ve hep bacağından yaptım bana çok daha kolay geliyor. Kasık ve dizinden 4 parmak mesafe koy kalan bolşukta istediğin yere yaparbilirsin. Bacağının yan tarafına. Sadece tut batır 🙈
yusra-60 Merve59630 bende kolumdan yapıyordum çok morardı ve bacağa geçtim daha kolay oldu böyle.. kolum iyileşince dönüşümlü olarak devam edeceğim en azından fazla morarmaz bu şekilde
Anneolacagimben Ben kollardan yapiyorum 20. Haftadan sonra benimde mosmor ama yapacak birşey yok arada bacaktan yapıyorum ama çok acıyor bacak
YenidenAnneOlmak Ben bu iğneyi karnımdan yapıyorum. Daha 12 haftalığız. Sizinde karnınız morarıyor mu? Benim iki tarafta mor.
Erken YenidenAnneOlmak morarmamalı için iğnenin içindeki sucuyu çok yavaş enjekte et . Etki ediyor gerçekten hızlı yapınca mosmor oluyor
bir_pasa_annesi Merve59630 cnm ben 9 ay boyunca koldan yaptım yeri gelir morarırdı ama yapacak bişey yok mecbur
Merve59630 bir_pasa_annesi İnan ki insanların sormasından sıkıldım yoksa kolumdan devam ederdim bende
Nur38 Merve59630 doktoruma 20. Haftamda sormuştum karnım büyüse bile yapabilir miyim diye o da bana sorun olmaz demişti ama yinede doktorunuza danışın, ben kolumdan ve bacağımdan vurunmaya korkuyorum😅
bir_pasa_annesi Merve59630 aynen bende öyleydim artık sinir olurdum soranlara eşim dövdü der gülerdim bir daha sormazlardı😁😁