Kadın doğum doktorum takip etmemi bebeğe zararı olmayacağını ama benim için zorlayıcı olduğunu söyledi her gittiğimde sordu zaten takip etti o da sağ olsun çok şükür bebekle ilgili bir problem oluşturmayacağını iki doktorumda belirtti. Stres zaten tetikleyen ve çevrenizde su çiçeği geçirmeyen varsa ona dikkat edin su çiçeği olarak bulaşıyormuş onu söylemişti birde doktorum. Su çiçeği geçiren yada aşısı olan için de sorun değilmiş. Oğlum var onun için sormuştum aşılıdır zaten sorun olmaz dedi 🙂 stres kaynaklı olduğu için stresten uzak sakin kalabileceğim bir dönem geçirmemi önerdi ikiside. Düşükten sonra 2. Gebeliğimi yaşayınca düşer mi yaşar mı o ara çok stres yapmıştım maalesef 😔 Allah ım esirgesin hepsini 😇 23 haftalık olduk artık çok şükür sağ salim alalım yavrularımızı kucaklarımıza inşallah 🙏❤️