Serena 36. Haftada nst de kasılmalarım çıkmıştı çatı muayenesi yaptı açılma yok ama yumuşama var demişti ama doğum için gece de olsa ebeler beni doğum yaklaştığında açılman 4.5 cm olduğunda beni arıyorlar ben geliyorum dedi hatta hocam yetişebilirmisniz dedik yakın mı oturuyorsunuz diye.
daha şu zamana kadar yetişemediğim doğum olmadı dedi ama 2. Veya 3. doğumun olsaydı sen evden çıkarken bende aynı anda evden çıkıp hastaneye geliyorum dedi.