Valla ben bekarkrn de bu gaz sıkışması yüzünden hastanelik olurdum ilaç iğne anca düzelirdim şimdi de öyleyim ilaç kullanamıyorum yürüyorum karnım gaz dolunca hamileyken gerçekten daha fazla gazlanıyo insan galiba yürüyorum bebek karnını ovar gibi karnımı ovuyorum başka yapacak bi şey yok galiba