Merhabalar 2 tüp bebek yaptığım halde 2,5 aylıkken sürekli kaybettim genetik tüm testler yapıldı şimdi aşılama yapıldı 10 gün sonra test yapacağım ..hamile kalmakla ilgili sıkıntım yok fakat yapılan genetik testlerde kan pıhtılaşma problemim olduğu ve 16. Kromozomumda hücrede sıkıntı olduğu öğrendik .. aramızda bu tür sıkıntı yaşayan ve kan sulandırıcı iğneyle doğumla sonuçlanan var mıdır yada önerileriniz