T3: 2.97
T4: 1.30
Tsh 6.32
Hamileliğimi ilk öğrendiğimde 12 küsürdü tsh 2 günde 6 ya düştü 75 mg levitron kullaniyorum ama 10 gündür 6 dan düşmemiş aile hekimim t3 t4 normal bebekte suan ondan aliyo dedi kafam karıştı ya doktora gidene kadar sizden bi bilgi alaym dedm yaşayan var mı suan sorun olur mu 😔 daha 6.haftaya yeni gircem