pptya01 Hamileliğim. İlkinde de 3 ay 14 gün falan sürekli kusmuştum. 3 haftalıktan başlamıştım. Kızım 14 aylık yine hamileyim ne yesem kusuyorum içtiğim suyu bile bazen kusuyorum kusmasam ölcek gibi boğulcak gibi oluyorum midem kavruluyor. Çok açım dayanamıyorum 2 haftada 3 4 kilo verdim ve emziriyorum. Önerisi olan var mıdır ?
Yeniden pptya01 senin kadar değilim ama bende de var😟 nane limonla azalttım ben ama tamamen geçmiyor. Yemeği balkonda bahçede filan yiyorum. Mutfakta heryer kokuyor. Açık havada sanki daha iyiyim. Evde nefes alamıyorum.
[silindi] pptya01 Ben hamileliğin ilk ayında o kadar kusmustum ki artık boğazım tahriş olmuştu. Akşam yatmadan nane limon, nane bal içiyordum. Sabah da doğrulmadan evvel biraz tuzlu çubuk kraker yiyordum. Bir tek bunlar iyi geliyordu bana. Çok fazla kusma doktora görünülmesi gereken bir durum bu arada. Bir bakıl istersen.
Nnadye pptya01 aynılarını yaşadım burnum tıkanıyor nefes alamıyorum kustuktan sonra . Çok zorlanıyorum. 22. Haftamdayim prilam icmedigim zaman sanki ilk haftalardaymisim gibi oluyorum. Doktora gidin ilaç yazdırın bence. Başka çaresi yik
Smyy06 pptya01 canım bende öyleydim 30. Haftama kadar sürdü bulantılarım prilam dr diye ilaç verdi doktorum gece yatmadan iki tanr alıypdum çok iyi geldi kusmalarımı kesti o olmasaydı mahvolmustum
pptya01 Artık acı su geliyo midemdem safra galiba boğazım burnum yanıyo hep açım yerken bişi yok çok güzel yiyorum canım da çekiyo ama yedikten sonra midem bulanıyo
oztmizayse pptya01 aynen ben de senin gibiyim. 3 günde bir serum alıyorum. Hiç bir ilaç yöntem fayda etmedi. Bir tek serum alınca iyi oluyorum
pptya01 Nnadye off baya olmuşsunuz siz 22 hafta. Doktora 27 sinde gitçem eczaneye sorup alsam mı acaba
pptya01 oztmizayse seruma ilaç ekliyorlar mı dün serum yedim psikolojik olarak iyi sandım sanırım kendimi koşa koşa yemek yemeğe gittim yine kustum
oztmizayse pptya01 tabi ilaç ekleniyor. Bana ulcuran ve kytril ekleniyor. Kimisi zofer alıyor kytril yerine ama bana yaramadı zofer.
S-r-p Ben de öyleydim her kokuya hassasiyetim vardı evimin her köşesi bana korkuyordu hele ki mutfak güzel kötü her koku sevdiğim yemekler artık su içemiyordum korkudan bu sefer de yediğimi kuru kusuyordum boğazımı yırtıyordu açlıktan baş dönmesi yaşadım onyzd diye bi ilaç var kemoterapi hastalarının kullandığı dil altı ilaç doktorum onu verdi gerçekten her sabah bi tane atıyordum aç karna hayatumı kurtardı benim ama emzirirken nasıl olur onu bilmiyorum hiç bir şey geçirmemişti her şeyi denedim tek çare oydu
pptya01 S-r-p açlıktan ağlıyorum artık çok çaresizim hiç halim yok ama doktora gitmeme de 1 hafta var
S-r-p pptya01 valla ben tuzlu kraker etinin gongu zararlı olmasına rağmen sade cips yiyordum midemi bastırması şekerimi düzenli tutması için hele ki evde bebek varmış size muhtaç kıyamam sade makarna yapıp yoğurtlayıp yiyordum o da çok iyi geliyordu bi de çok yavaş yiyordum yiyince midem oturana kadar dinlemiyordum beni tetikleyen şeylerden uzak duruyordum
Smyy06 pptya01 Alabilirsiniz canım doktorum vermişti burda da coğu arkadasın doktorları vermiş boduna eziyet cekmeyin bir zararı da yok gebelere veriyolar zaten demişti doktorum gece yatmadan iki tane kullanıyodum bıcak gibi kesti kusmalarımı
Bcsahat pptya01 allah yardımcınız olsun, kusucam diye elimi bi şeye uzatamıyordum bende 😔 ben hep cacık içtim hava da sıcak diye iyi geliyordu sanırım, dümdüz salatalık yoğurt su çok az nane, inşallah çabucak geçer 💕
pptya01 Smyy06 internetten baktım da emzirirken kullanılmıyormuş sanki ölcekmişim gibi geliyo artık açlıktan
Bct pptya01 aynı şekilde o kadar ağır geçirdim ki beş kilo verdim sonra doktorum prillam diye bir ilaç yazdı kusmamı kesti ama bulantı devam etti yine de onunla beşinci aya kadar devam ettim doktorunuzla görüşün ilaç vermedi mi
RukiyeAselmina Bnde ekmekten başka birsey yiyemiyorum kraker leblebi bir sürü sey denedm doktorum prilam Dr yi yazdı ve kullandıgım ilk gün fayda sagladı 4. Ayımın ortalarına kadar kullandım ve yiemedigim herseyi tüketiyordum zararı olmayan bir ilac doktoruna danışıp alabilirsn