Merhaba anneler , 40+1 haftaligim gunlerdir sanci gelmesini bekliyoruz ama sanci olmadigi gibi bebek yukarilara kaburgalarima baski yapmaya basladi bunun dogumun başlamasıyla bi ilgisi varmidir yoksa baska bi sıkıntı durumu mu. Başına gelen yada bi bilgisi olan var mı