Akile3333 38 günlük hamileyim bugün ilk defa şiddetli karın ağrısı be bulantı yaşadım soğuk ter attım bu normal mi ilk gebeliğim düştü korkuyorum
ceren63 Akile3333 eğer üşüttüyseniz ya da acı yediyseniz olur. Gaz sancısı mahvediyor bu süreçte aynı şikayetleri yaşatıyor. Papatya ya da ıhlamur için iyi gelir
sdadcr Akile3333 Üşütmüş olabilirsiniz yada gaz sancısı da olabilir ilk başlarda bende o kadar çok yaşadım ki iki büklüm oluyodum korkuyodum bi şey oldu diye üşütmemeye dikkat edin
ceren63 kedernese vay be bunu bilmiyordum benim gaz sancıma sadece papatya iyi geliyordu. Çok sağolun öğrenmiş oldum. Benim doktorum maşallah bir şeyi söylememiş bana
Leyla16 Bence uzanın ayaklarınızı sıcak tutun gerekirse aşırı derece açık bir çayı şerbet tarzı yapıp için ama bitki çayı bence içmeyin buarada çok geçmiş olsun