Gulseren-31 Arkadaşlar selamlar , gop Avrasya hastanesinde Doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilirler mi ? Olanaklar nedir ,hijyene dikkat ediliyor mu , Doğuma eşinizi alıyorlar mı vs…