Damlaaaaa35 Kızlar selam 12 haftalığız şuan tatildeyim denize giriyorum sadece arada güneşleniyorumda bebeğime bir zarar veriyomuyumdur pazartesi ikili tarama testim var :(
mlsmrtgl Damlaaaaa35 çok güneşlenmeniz iyi değil . Aşırı güneşten kaçının ya da karnınızı koruyun güneşten
Elifkzlcn Damlaaaaa35 Ben doktoruma sordum denizi yuzebilirsin faydasi var dedi 8 haftaligim sadece usutmemeye dikkat et ustun islak kalmasin dedi birde enfeksiyon kapma dedi
Deletedmom54 Damlaaaaa35 Hayır aksine dr bana denizde yüz fırsatın varsa dedi ben de 13 haftayım Sadece yüzüme güneş kremi sürüp veya şapka takarak korumamı soyledi Gunesin tepeden geldigi ogle saatleri disinda vücudun da d vitamini için mutlaka güneş alsin dedi