Buraya gecen hafta yazmistim leke seklinde kanamam var diye. 5. haftadaydim.Bir Kac gün sonra kanama hizlandi normal bir adet sancisi ve kanamasina dönüstü. Düsmüs kese hic farkinda olamadim bekledigim halde. Bu ücüncü bebegi isterken pespese ücüncü kayip.
Ücüncü evlattan mi vazgecmeliyim, devam mi etmeliyim kafam allak bullak oldu. Testler yapilacakmis. Varmi tekrarlayan düsük yasayip normal gebelige kavusan