melegegebe ay saçmalama ya. Kim söyledi sana bunu. Yok öyle birşey ya. Kayınvalidem A Rh (+) , kayınbabam B Rh (+). 3 çocukları var. Sırasıyla büyükten küçüğe kan grupları,
🍓İlk çocuk 0 Rh (+)
🍓İkinci çocuk AB Rh (+)
🍓Üçüncü çocuk A Rh (+)
Hepsi de maşallah sağlıklı , hiç sarılık geçirme durumları olamamış.
Annem A Rh (+) , Babam 0 Rh (+). 4 kardeşiz. Sırasıyla kan gruplarımız,
🍓İlk çocuk 0 Rh (+)
🍓İkinci çocuk A Rh (+)
🍓Üçüncü çocuk 0 Rh (+)
🍓Dördüncü çocuk A Rh (+)
hiçbirimiz sarılık geçirmedik. Sana onu söyleyen saçmalamış. Yalan yanlış şeyler okuyup kendini strese sokup karnındaki yavruya da zarar veriyorsun.