Buraya yazıp vakit kaybedene kadar doktora gitsene milletten komut mu bekliyorsun canım yapmayın böyle ya Allah aşkına bildiğin düşük tehlikesi geçiriyorsun 4 haftalık gebelik ne ki kan o ya daha yerleşme kanaması pembe olur az bşy gelir biter her hamilelikte de olmaz yerleşme kanaması regl ağrısı da var diyorsun daha da yazıyorsun olabilir mi bitebilir mi yapmayın gözünüzü seviyim 🤦🏻♀️