1994ozg Kızlar mide bulandırmamak için fotoğraf atmadım da az önce kocaman sümüksü kıvamda yapışkan sarı renkte bişey geldi normalde de sarı akıntım oluyordu ama bunun 4te 1i kadar falan gelirdi bu çok büyük daha 33.haftadayım nişan olma ihtimali olabilir mi yoksa normalde sarı akıntısı olupta böyle gelenler oluyor mu ?
Sevdiss_17 1994ozg kuzum benim bildgim nisan kanla karisik akinti jolemsi kivamda olur yani benim oyleydi ama sen gidip gprun istersen allah korusun belki seninki farklidir yada mantar vs vardir
M-o-r-58 1994ozg aynı gün doğum başlamaz bazen haftalar öncesindede nişan gelebiliyor endişelenme sancı varmı yokmu takip et. Yarında bi nstye baktırırsın
Minikannesi00 1994ozg canım aynı durumu yaşıyorum , 1 2 haftadır ara ara geliyo bndede , bazı insanlarda nişan böyle parça parça gelirmiş, hemen doğum başlicak dye bişey yok korkma normal
Merveee07 1994ozg benimde 35 de geldi canım öyle gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı hafif fitil verdi doktor bir haftaaya geçti
1994ozg Sevdiss_17 doktora yazdım şimdi ağrın falan olursa muayane olman lazım bi dedi şansıma tatile çıktı kendi bugün :( burda sarı şeklinde geldiğinide duymuştum biraz ondan panik yaptım
Evita 1994ozg avuç büyüklüğündeydi benimki canım. Ama sarı değildi. Sen minik minik devamı,eğer nişansa kalanlar gelcek mi diye takip et bence.
Minikannesi00 1994ozg 35 ten beri var canım ,özellikle yürüyüşten sonra falan oluyo ,tam anlattığın gibi sarı kıvamlı
1994ozg Minikannesi00 aynen sarı büyükçee parça buraya nişan fotoları atıyolardı onun sarı renkli hali. Ağrım olcak mı diye bakıorum ama tabi doğum olması şart değilmiş illa beklicem bakalım 🌸
Nur_nur06 1994ozg canım bende 31 haftalığım akıntım hep oluyordu bu aralar çoğaldı ben nişanı nasıl ayırt edicem onu düşünüyorum
1994ozg Nur_nur06 ya canım akıntım hep vardı ama bu bildiğin yapış yapış sümüksü jölemsi bi kıvamda tek parça halinde kocaman geldi peçeteye. Nişanda böyle gelir ama genelde kahverengi kırmızılı falan gelir sarı geldiğide olabiliyomuş o yüzden bi sorma gereği duydum
Minikannesi00 1994ozg canım ben doktoruma sprma gereği duymadım ,hiç gelmeyen yapıda bişey gelnce nişan olablir dedim kendimce. İnternetten baktım fotolarda aynısı vardı