35+1 deyiz kızlar nerdeyse tuvalette yatıcam 😩geceleri tuvalete girmekten uyumuyorum bebişde çok hareketli otursam sıkıştırıyo hemen yeri daraldı iyice galiba birde kasıklarım tam bacak aramda çok atıyo kayıyo doğum belirtesimi acaba vajinamın üstünde de çok kayma oluyo sizde de bu durumlar yaşanıyor mu ?