umay60 Başına böyle birşey gelen var mı veya hamilelik varmıdır. Ovülasyon testiyle öğrenenler yardım. Yumurtlamadan 11 gün geçti https://imgyukle.com/i/SOMvQQ
Sevdaleo umay60 Buyuk ihtimalle var canm bnm de ayni sekilde hatta daha silik cikmisti adet gunumu bekledim i2-3 gectikten sonra netlesti tekrar yapinca 🥰Ins hamilesin sende canm var ama bu sekilde 🥰🥰
Hilal1907 umay60 lh hormonu vucudumuzda surekli var olan bisey pozitif cikmasi cok normal. Gebelik testi yaparsan varsa silik cizgi cikar adetim 4 gun gecikince kopkoyu cikmisti benim
umay60 Sevdaleo hadi inşallah canım ya benim 2 gün geçti fakat yumurtlamam geç oldu 8-9 Temmuz oldu 10 Temmuz çatlama oldu. Aynı böylemiydi seninde gerçekten 🌸
Sevdaleo umay60 Ben Gebelik Testi sandim pardon canm inan bilmiyorum o zaman ins yinede hamilesindir bilen cikan mutlaka yasayanlar 🥰
Umutevi Canim umudunu kirmak istemem ama ikinci czgi henuz silik.ben de ovulasyonla adetim 4 gun gecerken ogrendim c bile yaninda hafif kaliyodu t cok sert kirmziydi.idrar ya da kan a bak derim
umay60 Umutevi yumurtlamadan 14 gün sonra çıkarmış sanırım idrarda da benimde 3 günüm var aslında merakımdan yaptım açıkcası ☺️