melindam Asliasli_ SARILIĞIN zaten TEK tedavisi O Mavi Işık Dediğiniz Fototerapi Çok Yüksek Değilse FARKLI BİR müdahale GEREKTİRECEK kadar 1 Günde Toparlar. ÖNEMLİ Olan Sizinde Bebeğinizi Beslemenşz Geçmiş Olsun İnşallah En Kısa Zamanda Toparlar Bebişiniz
Gokkusagi_ Asliasli_ benim kızımın değeri 17 olmuştu yaklaşık 3 gün fototerapi aldı çok şükür değeri düşmüştü zamanla da atlattı sarılığı
theAna Yeğenimde olmuştu, bir kaç gün kadar ışıkta tuttuk faydası oldu düştü baya sonra da evde güneş ışığına koyduk böyle geçti bizimkisi.
1Heyv Asliasli_ doktor 21in altındaysa gerek yok demişti ama doktorunuz ne diyorsa onu yapın biz anne sütüyle düşürmüştük
theAna Miniksusam93mr hastanedeki cihazdan bahsediyorum ışık diye. Ama eve gelince de pencereden giren güneş ışığına koyuyorduk faydasını gördük.