Marly21 kuzum benim ikinci gebeligim ilk gebeligimde ben hic boyle yerlerde takilamdim ama bu gebeligomde bende bebek neden oynamiyor neden harketelri az falan diye takiyodum sonradan aklima geldi benim ilk kizimda hic bizamanda ultrasonsa olcum yaparken doktorlari zorlamadi ve gece 11 de yatiyosam sabah 8 dee harajtlerini hissetmeye basliyordum hic oyle vurdgu zaman yerimden firlaticak bi harketi yada uykudna uyandircak bi haraketi olmadi sadece karnimda dalgalanir arada kucuk tekmeler atar genelde kolunu bacagini surterdi oyuzden rahat ol her bebek farklidir bak benim bu gebeligimde kiz ve ayni ablasi gibi kizim dogdugndada gece cok nadir uyanan bir cocuktu hastlik disinda suan naz icin uyansada bebekken uyanmazdi fazla burdaki seyelri okudukca insan kiyasliyor ama bence onlar kendilerine ozgu harket eder 😊