Kbra3401 Öncelikle geçmiş olsun ve hayırlı olsun canım. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Ben de senin gibi kalkmaya korkmuştum ama o kum torbaları, 6 saat kalkamayışım beni çok rahatsız ettiği için bir an önce kalkmak istedim. Cesaretini toplayıp kalkmaya çalış, ilki zor olacak dediğin gibi benim de gözümün önü karardı ayaktayken ama annemle eşim kalkarken de yürüdüğüm zaman destek vermeye çalıştı izin vermedim. Kendim kalktım ilk 2-3 adımda eşimin koluna girdim ve hemşireden serum askısı istedim ona tutunarak yürüdüm öylece 1-2 saat yürüdüm sonra geldim oğlumu kucağıma aldım süt verirken de yürüdüm. Ertesi gün akşama kadar hiç yatmadım zaten. Bu şekilde çabuk toparlanırsın Allah’ın izniyle.