talesemi taşıyıcılığı sadece kan değerlerinde sizi kansız gösterebiliyor.Hamile değilim ama evlenmeden once yaptırdığım kan testinde çıkmıştı taşıyıcı olduğum.Doktor önemli bir sorun değil sadece kan değerleri düşük zannedebilirler.Doktorunuza söylersiniz demişlerdi.Kendini korkutma canım.Bunu bilmen iyi bir şey.