Asdf06 canım est. ne hakkı lafı bile olmaz ❤️ N11 den meltem mobilyanın kendi mağazadından kral beşik aldım beyaz renk, 1100tl ödedik 4-5 ay oldu şu an ne kadar hiç bilemiyorum, içindeki yatak park beşik yatağı gibi pek beğenmedim başka bir şilte aldım. Uyku seti de çok kaliteli sayılmaz eğer uyku setsiz ve şiltesiz seçeneği varsa öylesini tavsiye ederim mobilyanın kendisi güzel, sallanma mekanizması da iyi ses yapmıyor.